Als geregistreerde klant kunt u gebruik maken van onze Helpdesk. U kunt de Helpdesk telefonisch bereiken op werkdagen van 08:30 uur tot 17:30 uur.
De afdeling Planning & Werkvoorbereiding is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:30 uur.

Op deze portal kunt u uw verzoek (Ticket) aanmaken, de actuele status bekijken, informatie toevoegen, documentatie downloaden en de veelgestelde vragen raadplegen(FAQ).
Vanzelfsprekend kunt u uw vraag ook per e-mail naar ons sturen namelijk: helpdesk@rietveld.nl.

Bovenaan de pagina vind u een aantal opties :
|StartpaginaBegin pagina.
|Nieuw Ticket Hier kunt u direct een verzoek aanmaken.
|FAQ & DocumentenIndien ingelogt kunt u hier diverse nuttige documentatie en veelgestelde vragen downloaden / raadplegen.
|InlogschermHier kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. (ook vindt u hier de Wachtwoord vergeten functie.

Is uw e-mailadres reeds bekend bij onze helpdesk, maar u weet uw wachtwoord niet (meer)? Dan kunt u gebruikmaken van de functie "wachtwoord vergeten?".

Mocht het nodig zijn dat wij op afstand met u meekijken, dan kunt u hier onze remote supporttool downloaden.

Download Remote support tool